6. sınıf öÄŸrencilerimizle biliÅŸim teknolojileri dersimizde seri ve paralel baÄŸlantıların mantığını öÄŸrenerek uygulamalı bir deneyim yaÅŸadık. Seri ve paralel baÄŸlı bir parkur tasarlayarak, öÄŸrencilerimizin hem hayal gücünü hem de problem çözme yeteneklerini geliÅŸtirmelerini hedefledik. Bu parkurda, öÄŸrencilerimiz kendi tasarladıkları ve kodladıkları robotlarını çalıştırdılar. Robotlarımız, iletken teli temsil eden siyah bant üzerindeki hareketlerini ve pili temsil eden kırmızı bantta gösterdikleri hızlarını analiz ederek ilerledi. Bu süreçte öÄŸrenciler, karşılaÅŸtıkları problemleri çözmek için yaratıcı fikirler geliÅŸtirdiler.
Bu etkinlik sayesinde öÄŸrencilerimiz hem teorik bilgilerini pratiÄŸe dönüÅŸtürme fırsatı buldu hem de ekip çalışmasının ve teknolojiyi etkili kullanmanın önemini bir kez daha deneyimlediler.